لابیاپلاستی در کرج

لابیاپلاستی چیست ؟

لابیاپلاستی به رفع ناهنجاری ها که در ناحیه تناسلی زنان می باشد گفته می شود . در این جراحی  قرینه کردن لپ های مینور دستگاه تناسلی انجام می شود. این جراحی که نوعی عمل زیبایی می باشد در مطب با بی حسی بدون بخیه و خونریزی انجام می شود . لابیاپلاستی جزو شایع ترین جراحی های زیبایی در بین خانم ها می باشد .

سن انجام لابیاپلاستی

این عمل را می توان از سن ۱۵ سالگی تا ۴۰ سالگی انجام داد . حتی در دختران باکره می توان این جراحی را انجام داد .

عکس-لابیاپلاستی

تجربه عمل لابیاپلاستی

بیماران بعد از جراحی لابیاپلاستی که توسط دکتر شروین افصحی متخصص زنان و جراح زیبایی زنان انجام دادند تنها احساس سوزش و درد خفیف دارند. صحبت بیماران را بعد از عمل در این باره بشنوید .

قبل و بعد عکس های عمل لابیاپلاستی

انواع لابیاپلاستی

1. لابیاپلاستی با لیزر

این روش بدون درد و خونریزی و بخیه انجام می شود. این روش بیشتر برای افرادی که لابیاهای نازکی دارند و نیاز به ترمیم زیاد ندارند از جمله دختران باکره توصیه می شود . دستگاهی که برای این منظور استفاده می شود لیزر آنجلا است . این روش را می توان با بی حسی انجام داد . برشی که با این لیزر داده می شود خونریزی ندارد نیاز به بخیه ندارد و اگر هم داشته باشد یک یا دو بخیه است . بعد از لیزر هم مراقبت خاصی نیاز ندارد .

1. لابیاپلاستی با جراحی

در این روش برش بر روی لابیامینور زده می شود و قسمت های اضافی برداشته می شود . این جراحی برای افرادی که لابیای بسیار بزرگی دارند انجام می شود .

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر شروین افصحی متخصص زنان زایمان و نازایی و جراح زیبایی زنان با شماره ۰۲۶۳۶۶۰۰۴۵۷ تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

لابیاپلاستی با جراحی بهتر است یا لیزر ؟

این جراحی با توجه به شدت هایپرپلاسی یا گوشتی بودن لابیاها انجام می شود . اگر لابیاها بسیار بزرگ باشند و احتمال خونریزی زیاد باشد در کلینیک و باجراحی انجام می شود . اما لابیاهایی که نازک هستند با لیزر در زمان کوتاهتری می توان انجام داد .

فیلم عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در دختران باکره

جالب است بدانید بشترین مراجعینی که برای لابیاپلاستی اقدام می کنند دختران باکره و دختران مجرد می باشند . در حین انجام لابیاپلاستی هیچ اقدامی بر روی پرده بکارت انجام نمی شود در نتیجه آسیبی به پرده بکارت وارد نمی شود .

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

بسیاری از افراد تصور می کنند که لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود . این تصور اشتباه است . اگر این جراحی به درستی انجام شود ، شبکه عصبی که بر روی لابیاها قرار دارد در نظر گرفته شود تا آسیبی نبیند و پزشک از تکنیک مناسبی برای این عمل استفاده کند نه تنها میل جنسی فرد کاهش نمی یابد بلکه به دلیل برداشتن چین های پوستی از لابیاها و بُلد شدن کلیتوریس ، میل جنسی افزایش پیدا می کند . از طرفی به دلیل تاثیری که بر روی اعتماد به نفس افراد دارد باعث بهبود روابط جنسی می شود .

عکس-لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با تزریق چربی به واژن

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد می پرسند اینست که می توان لابیاپلاستی را به طور همزمان با تزریق چربی انجام داد ؟ دکتر شروین افصحی متخصص زنان و جراح زیبایی زنان در پاسخ می گوید می توان انجام داد ولی تشخیص این موضوع با پزشک است . البته در شرایطی که لابیاپلاستی نیاز به مراقبت زیاد نداشته باشد . در صورتی که لابیاپلاستی مشکل باشد انجام همزمان آن با تزریق چربی توصیه نمی شود زیرا نتایج مطلوبی را نمی توان انتظار داشت .

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

• بعد از عمل احساس سوزش و درد خفیف طبیعی است که می توان با داروی مسکن آن را برطرف کرد .
  • بعد از ۳ روز می توانید استحمام کنید ولی از وان یا استخر تا ۲ ماه استفاده نکیند .
  • بهتر است ورزش سنگین انجام ندهید .
  • توصیه می شود تا یک هفته لباس زیر استفاده نکنید تا بهبود یابد .
  • ورزش هایی مانند دوچرخه سواری و اسب سواری تا یک ماه انجام ندهید .
  • ناحیه تناسلی خود را با ژل شستوش بانوان بشورید و بعد از آن ناحیه را خشک کنید .
  • از غذاهای ملین و مایعات استفاده کنید تا دچار یبوست نشوید .
  • از نشستن های طولانی اجتناب کنید زیرا به بخیه ها فشار می آورد .
  • تا ۶ هفته مقاربت نداشته باشید .
  • از نشتن در آب گرم خودداری کنید زیرا بخیه ها کشیده شده و بهبودی دیرتر اتفاق می افتد .

عوارض لابیاپلاستی

در صورتی که جراحی توسط پزشک متخصص با استفاده از تکنیک صحیح انجام شود عوارضی ندارد در غیر اینصورت عوارضی از جمله موراد ذیل ایجاد می شود :

• ایجاد اسکار و جای زخم در پوست
  • داشتن درد زیاد در هنگام مقاربت

آیا بعد از لابیاپلاستی نیاز به مراجعه به پزشک می باشد ؟

در صورتی که مواردی به شرح ذیل مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کنید :

• در صورتی که تورم و درد به مدت یک ماه ادامه داشت.
  • در صورتی که ترشح یا مایعی به رنگ زرد یا سبز از ناحیه بخیه ها خارج شد که ممکن است نشانه عفونت باشد.
  • در صورتی که بعد از مصرف داروهای تجویز شده دچار علائمی از جمله سردرد ، حالت تهوع و استفراغ زیاد شدید .
  • در صورتی که درد با مصرف داروها بهبود نیابد .

دو × پنج =