Search
Close this search box.
عمل ترمیم لابیاپلاستی

جراحی ترمیمی لابیاپلاستی

برخی از مردم فکر میکنند که جراحی ترمیمی لابیاپلاستی مانند تزریق بوتاکس عملی است که حتما باید پس از لابیاپلاستی بار اول انجام شود که این باور اشتباه است. زیرا عمل ترمیمی لابیاپلاستی در افرادی انجام می شود که عمل اولیه آنها به خوبی انجام نشده و از نتیجه عمل ناراضی هستند.

جراحی ترمیمی لابیاپلاستی بسیار سخت تر و حساس تر از عمل اولیه لابیاپلاستی در کرج یا هر جای دیگری است. زیرا جراح عمل اولیه لبیاپلاستی تبحر و تخصص کافی نداشته است به همین دلیل باعث آسیب به بافت و نارضایتی بیمار شده است. در عمل ترمیمی لابیاپلاستی نیاز به انجام پیوند و تخصص و تبحر کافی جراح می باشد تا مشکلات به وجود آمده را اصلاح کند.

متاسفانه امروزه به دلیل نارضایتی بانوان از عمل لابیاپلاستی اولیه متقاضیان جراحی ترمیمی لابیاپلاستی بسیار زیاد شده است. به خاطر داشته باشید انجام جراحی مجدد غیراصولی نه تنها به زیبایی و ترمیم لابیاها کمک نمی کند بلکه بر شدت عوارض لابیاپلاستی نیز می افزاید.

بنابراین انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در کرج می تواند شما را در رسیدن به انتظارات خود از انجام این نوع از انواع جراحی زیبایی واژن یاری کند.

جراحی ترمیم لابیاپلاستی

چه زمانی می توان اقدام به جراحی ترمیمی لابیاپلاستی کرد؟

حداقل زمان فاصله بین دو عمل باید 6 ماه باشد، زیرا عمل ترمیمی زودهنگام می تواند عوارض غیرقابل جبران تری در پی داشته باشد.

جراحی لابیاپلاستی برای بار دوم

اصولا در سه حالت نیاز به جراحی ترمیمی لبیاپلاستی وجود دارد :

  1. اگر در عمل لابیاپلاستی اولیه سایز لابیاها بیش از اندازه کاهش پیدا کرده باشد و یا حتی کلا لابیاها برداشته شوند.
  2. اگر در عمل لابیاپلاستی اولیه بزرگی و عدم تقارن لابیاها رفع نشده باشد و فرد مجدد درخواست عمل لابیاپلاستی داشته باشد.
  3. اگر در عمل لابیاپلاستی اولیه به دلیل تکنیک اشتباه جای بخیه مانده باشد.

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی با لیزر

آیا جراحی ترمیمی لابیاپلاستی نقاهت طولانی دارد؟

اصولا عمل اولیه لابیاپلاستی نیاز به 1 الی 3 روز استراحت دارد. در طی این مدت از انجام کارهای سنگین و سرپا بودن دائم باید پرهیز کرد و اینکه تا یک ماه نباید ورزش سنگین داشته باشید.

اما جراحی ترمیمی لابیاپلاستی نیاز به استراحت بیشتری دارد که جراح شما بنابر شرایطتتان به شما درباره استراحت و نکاتی که بعد از عمل باید رعایت کنید گوشزد می کند.

توصیه می کنیم مقاله مربوط به مراقبت های بعد از لابیاپلاستی را مطالعه نمایید. همچنین اگر سوالی درباره رابطه جنسی بعد از لابیاپلاستی دارید، مقاله لینک شده اطلاعات مفیدی به شما خواهد داد.

عواقب جراحی لابیاپلاستی توسط افراد غیرمتخصص

امروزه به دلیل تقاضای بسیار زیاد عمل لابیاپلاستی بسیاری از متخصصین زمینه های دیگر، ماماها و یا حتی پزشکان عمومی با گذراندن دوره هایی اقدام به عمل لابیاپلاستی می کنند.

انجام جراحی لابیاپلاستی توسط افراد غیر متخصص می تواند باعث عدم رضایت مراجعه کننده، برطرف نشدن مشکلات ظاهری لابیاها و یا برداشته شده کامل لابیاها همراه داشته باشد.

بروز این مشکلات باعث کاهش اعتماد به نفس در فرد، کاهش میل جنسی، احساس درد و بسیاری مشکلات دیگر می شود.

دکتر شروین افصحی متخصص جراحی زیبایی زنان با جدیدترین تکنیک های روز دنیا عمل های جراحی ترمیمی لابیاپلاستی را جهت رفع مشکلات ایجاد شده انجام می دهند و سعی بر کسب رضایت زنانی دارند که  به دلیل جراحی ناموفق اولیه دچار مشکلاتی شده اند.

جراحی های ترمیمی انواع مختلفی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی ترمیمی زنان در کرج مقاله لینک شده را مطالعه نمائید.

نتیجه گیری

همان طور که می دانید عمل زیبایی لابیاپلاستی مانند سایر عمل های زیبایی از حساسیت خاصی برخوردار است. بنابراین اگر در انتخاب جراح دقت کافی نداشته باشید ممکن است از نتیجه عمل ناراضی باشید و یا حتی عوارض خطرناکی را تجربه کنید.

متاسفانه امروزه بسیاری از پزشکان عمومی و متخصصین رشته های دیگر و یا ماماها با گذراندن دوره های کوتاه اقدام به عمل جراحی لابیاپلاستی می کنند. اصولا این پزشکان باعث عدم رضایت مراجعه کننده و تجربه مشکلات بسیاری می شود.

پس چنانچه قصد عمل لابیاپلاستی را دارید در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که پزشک انتخابی شما حتما باید متخصص زنان باشد. همچنین کارنامه موفقی از عمل های زیبایی واژن از جمله لابیاپلاستی داشته باشد.

چنانچه در انتخاب جراح اولیه لابیاپلاستی به این نکات توجه نکردید حتما حتما در عمل ثانویه لابیاپلاستی به تمام این نکات توجه کنید. در انتخاب پزشکتان وسواس داشته باشید تا بهترین نتایج را دریافت کنید و از عوارض بیشتر جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط
2 Responses
  1. سلام خسته نباشین من 18سالمه قبلا به دلیل ی اتفاق من پردمو از دس دادم الانم واژنم گشاد شده میتونید کمکم کنید ازتون خواهش میکنم واقعا روحو روانمو بهم ریخته اصلا ارامش ندارم دائما استرس دارم لطفا کمکم کنید خانم دکتر 😔😔😔🙏🙏🙏

    1. سلام دوست عزیز
      برای درمان و انتخاب روش درمان می توانید به پزشک مراجعه نمایید تا تحت بررسی های لازم قرار بگیرید، زیرا جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود و قابل درمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *