Search
Close this search box.
لابیاپلاستی در کرج

لابیاپلاستی در کرج

لابیاپلاستی پر تقاضا ترین عمل زیبایی زنان است. زیرا این جراحی نه‌ تنها به تغییر شکل ظاهری واژن کمک می‌کند، بلکه ناراحتی‌ های جسمی را نیز برطرف کند. با توجه به اینکه کرج یکی از شهرهای پیشرو در ارائه خدمات پزشکی شامل اقدامات زیبایی و درمانی است، انتخاب یک جراح خوب برای لابیاپلاستی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی داشته باشد. در این مقاله، راهنمایی کامل برای انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در کرج ارائه می‌دهیم تا شما با اطمینان بیشتری قدم به این مسیر بگذارید.

لابیاپلاستی

آناتومی ناحیه تناسلی

ناحیه تناسلی از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است که جراحی لابیاپلاستی بر قسمت خارجی ناحیه تناسلی انجام می گردد. قسمت خارجی ناحیه تناسلی از لابیاماژور، لابیامینور و کلیتوریس تشکیل شده است. لابیا ماژور لابیاهای گوشتی ناحیه تناسلی است. لابیامینور، به لبه های کوچکتر گفته میشود که در بین لبه های بزرگ تر قرار دارند. جراحی لابیاپلاستی روی لابیامینور ها انجام میشود.

بنر تماس-لابیاپلاستی با دکتر شروین افصحی

لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیا پلاستی به رفع ناهنجاری ها، غیرقرینگی لابیاها کمک بسزایی می نماید. در حقیقت این جراحی به صورت سرپایی به دو طریق با بی حسی موضعی در مطب و با بیهوشی در اتاق عمل قابل انجام است. انتخاب نوع روش لابیاپلاستی بسته به شرایط بیمار و صلاح دید جراح زیبایی زنان متفاوت می باشد.

مزایای لابیاپلاستی-دکتر افصحی

تکنیک های لابیاپلاستی

امروزه تبلیغات بسیاری در خصوص لابیاپلاستی مشاهده می کنیم، لابیاپلاستی با دو تکنیک trim و wedge قابل انجام است. همچنین روش های ترکیبی دیگری برای انجام این جراحی وجود دارد.
خیلی از بیماران که برای لابیاپلاستی در کرج مراجعه می کنند، تصور می کنند زمانی که ما لابیاپلاستی را با لیزر انجام می دهیم نمی توانیم روش wedge را انجام دهیم و تنها می توانیم به صورت مستقیم یا روش trim جراحی صورت گیرد.

جالب است بدانید که انتخاب روش لابیاپلاستی پس از معاینات و بررسی ها توسط جراح زیبایی زنان صورت می گیرد و جراحان زیبایی سعی می نمایند تا بهترین تکنیک لابیاپلاستی را برای هر فرد انجام دهند، البته انتخاب مناسب ترین تکنیک جراحی، پس از مشاوره با بیمار نهایی می شود.
در نهایت اجازه دهید برای انتخاب روش مناسب تصمیم نهایی را جراح زنان با توجه به شرایط شما انجام دهد.

01:17
truncate dir-rtl

کدام روش لابیاپلاستی مناسب است؟

تکنیک تریم trim

تکنیک تریم بدین صورت است که برش به صورت مستقیم با استفاده از لیزر یا آر اف انجام می گردد و لبه های مینور کلامپ زده شده را برش می دهد و در نهایت بخیه انجام می شود. مدت زمان انجام این روش جراحی کوتاه خواهد بود.

تکنیک تریم

تکنیک وج wedge

طبق توضیحات دکتر افصحی به بیماران لابیاپلاستی در کرج، در این روش جراحی لابیاها به صورت V برش زده می شود و سپس لابیاها به یکدیگر نزدیک می شود و در نهایت بخیه زده خواهد شد، به طور معمول این نوع برش ها در جراحی انجام می گردد.

تکنیک wedge

روش های انجام لابیاپلاستی

لابیاپلاستی به روش های مختلفی قابل انجام است که انتخاب روش درمان علاوه بر تکنیک آن متفاوت و براساس شرایط بیمار تعیین می گردد.

لیزر

لابیاپلاستی با لیزر یک روش کاملا بدون درد و خونریزی است که با بی حسی موضعی در مطب قابل انجام است. این روش زیبایی برای افرادی که لابیاهای که نیازی به ترمیم زیاد ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی

جراحی لابیاپلاستی در کرج تحت نظر دکتر افصحی، با بیهوشی انجام می گردد. این روش زیبایی می تواند به صورت همزمان با سایر اعمال جراحی انجام شود. به طور معمول جراحی لابیاپلاستی برای افرادی که لابیاهای بسیار بزرگ دارند، انجام می شود.

گیف-اینستاگرام

کدام روش لابیاپلاستی بهتر است؟

یکی از سوالات بسیار شایع این است که لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی بایستی بدانید که انتخاب روش جراحی بسته به شرایط فرد توسط جراح زنان مشخص می شود. در صورت آنکه لابیاها متقاضی لابیاپلاستی در کرج هایپرپلاستی یا بسیار بزرگ و گوشتی باشند، دکتر افصحی توصیه می کنند که بهتر است تحت جراحی قرار گیرند. اما افرادی که لابیاهای نسبتا نازک تری دارند می توانند با لیزر اقدام به زیبایی لابیاهای خود نمایند.

گیف-اپارات

علاوه بر این، انجام جراحی های زیبایی به صورت همزمان وجود خواهد داشت. دکتر افصحی جراحی لابیاپلاستی در کرج را می توانند همراه با واژینوپلاستی، پرینورافی، جراحی زیبایی کلیتوریس انجام دهند. اما تزریق چربی و ژل در مواردی که نیاز به ترمیمی جزئی دارد بهتر است پس از جراحی و به صورت جداگانه انجام گردد.
برای دریافت مشاوره تخصصی جراحی ترمیمی زنان در کرج می توانید با مطب دکتر شروین افصحی در ارتباط باشید.

جراحی-های-زیبایی-همزمان-با-لابیاپلاستی

بهترین دکتر لابیاپلاستی در کرج کیست؟

یکی از عوامل مهم در نتیجه بخش بودن عمل های جراحی مهارت و تکنیکی است که جراح از آن استفاده می کند. مسلما داشتن علم و دانش به تنهایی کافی نیست به خصوص در جراحی های زیبایی که افراد به دنبال بهتر شدن ظاهر اندام خود هستند. بنابراین بی شک پزشکی که شما برای عمل لابیاپلاستی خود انتخاب می کنید نقش بسیار مهمی دارد. پزشکان مجربی در استان البرز کرج هستند که سالهاست در این شهر به ارائه خدمات مرتبط با زنان پرداخته اند. شما برای عمل های جراحی مربوط به بانوان باید به بهترین متخصص زنان در کرج مراجعه کنید. پزشکانی که افراد زیادی را به عنوان مراجعه کننده پذیرفته اند و برای انها عمل های زیبایی انجام داده اند می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشند.

چرا انتخاب بهترین جراح مهم است؟

لابیاپلاستی یک عمل جراحی حساس است که به دقت و تخصص بالایی نیاز دارد. انتخاب یک جراح ماهر و متخصص برای دستیابی به نتیجه دلخواه و بی نقص و همچنین کاهش خطرات و عوارض ضرورت دارد.

انجام لابیاپلاستی توسط جراحان غیرمتخصص می‌تواند به عوارض جدی مانند عفونت، زخم‌های طولانی‌مدت، و حتی تغییرات دائمی در حساسیت جنسی منجر شود. به همین دلیل، انتخاب یک جراح با تجربه و متخصص از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

چگونه بهترین دکتر لابیاپلاستی در کرج را بیابیم؟

یکی از مهمترین دغدغه ها این است که دکتر خوب را از کجا پیدا کنیم؟ مهمترین چیزی که به وسیله آن می توانید به تبحر یک پزشک پی ببرید، داشتن نمونه کارها و رضایت مندی های مراجعین است. پزشکی که نمونه کارهای موفقی ارائه داده باشد به ناخواه مراجعین بیشتری را جذب می کند. حالا برای اینکه نمونه کارهای یک پزشک را ببینید می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید:

پرس و جو از مراجعین قبلی پزشک

هنگامی که به مطب یک پزشک مراجعه می کنید از کسانی که در مطب حضور دارند می توانید درباره تجربه ای که از مراجعه به پزشک دارند، پرس و جو کنید. همچنین با مشاهده ویدئو های بیماران میتوانید تا حدودی با عملکرد پزشک آشنا شوید.

نظر مراجعینی که عمل لابیاپلاستی در کرج توسط دکتر شروین افصحی انجام داده اند:

01:48
truncate dir-rtl

رضایت از لابیاپلاستی

01:59
truncate dir-rtl

رضایت از دکتر شروین افصحی

بررسی سایت و صفحه های مجازی پزشک

امروزه پزشکان حاذق یک سایت با اطلاعات مفید از انواع بیماری ها و امراض و عمل های جراحی در اختیار مخاطبان قرار داده اند.

علاوه بر این بهترین راه ارتباطی این روزها کانال های اجتماعی همچون اینستاگرام است. در این صفحه ها فیلم های رضایتمندی بسیاری از بیماران که توسط خود پزشکان و کادر آنها ضبط شده اند قرار داده می شوند. با پیگیری این کانالها میتوانید از میزان رضایت بیماران مطلع شوید.

نتیجه های رضایت بخش عمل لابیاپلاستی

چه افرادی کاندید جراحی لابیاپلاستی هستند؟

به طور معمول افرادی که به دلایل مختلفی با بزرگی لابیا، غیرقرینگی، بدشکلی، تغییرات هورمونی و ژنتیک لابیاهای بزرگی دارند، کاندید مناسبی برای جراحی لابیاپلاستی هستند. همچنین، زمان مشخصی برای این جراحی وجود دارد، توصیه دکتر شروین افصحی به تمامی افرادی که کاندید این جراحی در کرج هستند، این است که جراحی لابیاپلاستی را پس از سن 18 سالگی موکول نماید. به دلیل آنکه اگر بزرگی لابیاها به دلیل مشکلات هورمونی اتفاق افتد، لذا تعادل هورمون ها پس از دوره بلوغ بهتر خواهد بود و از طرفی بیمار کنترل و مراقبت بهتر از خود را خواهد داشت.
قبل از تصمیم نهایی برای انجام لابیاپلاستی در کرج، حتما با دکتر افصحی درباره اینکه آیا شما کاندیدای مناسبی برای این جراحی زیبایی-درمانی هستید یا خیر مشورت کنید.

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

جراحی لابیاپلاستی تحت بیحسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می شود که در هر صورت، بیمار هیچگونه دردی احساس نخواهد کرد. بعد از عمل نیز مقداری احساس درد، یک امر طبیعی بوده و نشانه پاسخ بدن به عمل جراحی و تلاش برای ترمیم است. برای تسکین درد بعد از لابیاپلاستی پزشک برای شما داروی مسکن تجویز خواهد کرد که مصرف آنها بسیار کمک کننده است.

لابیاپلاستی بدون درد در کرج

نکات مهم بعد از لابیاپلاستی

رعایت توصیه های پزشکی به رسیدن نتیجه مطلوب کمک بسزایی می نماید، لذا مراقبت های پس از لابیاپلاستی بسیار حائز اهمیت است، در ادامه به شرح برخی از توصیه های دکتر افصحی به بیماران لابیاپلاستی خود در کرج میگویند، می پردازیم.

  • استراحت به مدت سه روز ضروری است.
  • استفاده از کمپرس سرد به منظور رفع تورم مناسب خواهد بود.
  • مصرف داروهای موضعی و خوراکی بهتر است در زمان مناسب خود و طبق توصیه پزشک انجام گردد.
  • استفاده از لباس زیرهای نخی و با سایز مناسب ضروری است.

به طور معمول توصیه می شود برای رابطه جنسی بعد از لابیاپلاستی به مدت 6 تا 8 هفته صبر کنید. با اینحال در این مورد حتما نظر جراح خود را بپرسید.

سوالات متداول بیماران لابیاپلاستی در کرج

هزینه لابیاپلاستی در کرج

هزینه لابیاپلاستی در کرج بسته به نوع روش آن و سایر عوامل متفاوت است. هزینه جراحی پس از بررسی های لازم در جلسه مشاوره مشخص می گردد، لذا بایستی بدانید که بدون بررسی های لازم نمی‌توان هزینه دقیقی را مشخص نمود. برای آگاهی بیشتر از هزینه های جراحی بهتر است به جراح زیبایی زنان مراجعه نمایید. یا از طریق راه های ارتباطی از مشاوران دکتر افصحی کمک بگیرید.

به طور خلاصه، موارد زیر در محاسبه هزینه لابیاپلاستی نقش دارند:

  • میزان دفورمیتی و بزرگی لابیاها
  • عوارض ناشی از بزرگی لابیاها (عوارض احتمالی مانند: عفونت واژن، بوی بد واژن و…)
  • دستمزد جراح زیبایی زنان
  • هزینه ی مواد به کار برده شده در حین جراحی و…
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *