Search
Close this search box.
لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر در کرج

جراحی‌های زیبایی اندام تناسلی زنان شامل روش‌های سنتی و مدرن است که می‌توانند اندازه، ظاهر، عملکرد دستگاه تناسلی و زیبایی فرج و لابیاها را تغییر دهند. امروزه با توجه به مزایا و امکاناتی که لابیاپلاستی برای خانم‌ها فراهم می کند، افراد زیادی در سرتاسر دنیا به دنبال لابیاپلاستی واژن هستند. کوچک کردن لابیا مینور به عنوان درمانی برای هیپرتروفی لابیا، روز به روز رایج‌تر می‌شود و تکنیک‌های مختلفی برای انجام آن در دسترس است. در این مقاله قصد داریم به مبحث لابیاپلاستی با لیزر در کرج بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر که به عنوان laser reduction labiaplasty نیز شناخته می‌شود، روشی برای کاهش اندازه لابیاهای کوچک یا مینور است. برای کاهش اندازه لابیاهای مینور، نامتقارن یا بیش از حد بیرون زده لابیاپلاستی در کرج یا هر جای دیگری انجام می شود. لابیاپلاستی با لیزر یکی از جدیدترین تکنیک های این جراحی زیبایی-درمانی زنان است. دکتر شروین افصحی به عنوان بهترین جراح زیبایی زنان در کرج برای لابیاپلاستی از لیزر برای برداشتن بافت اضافی لابیا یا کاهش اندازه کلاهک کلیتورال استفاده می‌کنند که منجر به بهبود زیبایی ظاهر لابیا و واژن زنان می‌شود.

لابیاپلاستی با لیزر در کرج

هدف از انجام این کار

لابیاپلاستی با لیزر یک روش جراحی است که به عنوان کاهش لب های کوچک نیز معرفی می شود. با استفاده از لیزر، بافت اضافی از لابیا مینور برداشته می شود و جراح آن را کوچکتر و متقارن می کند. مهمترین مزیت لابیاپلاستی با لبزر در کرج یا هر جای دیگری، خونریزی کمتر آن است.

دلایل انجام لابیاپلاستی با لیزر عبارتند از:

بهبود زیبایی ظاهر، بهداشت شخصی، تقارن و/یا بیرون زدگی لابیا مینور که ممکن است فعالیت ها را محدود کند یا باعث ناراحتی شود.

آمادگی های لازم برای لابیاپلاستی با لیزر

هنگامی که شما برای لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری مشاوره می کنید، جراح شما سابقه پزشکی از جمله داروهایی که مصرف می کنید و مکمل های گیاهی را می گیرد. برخی داروها از جمله آسپرین و داروهای حاوی آسپرین با افزایش خطر خونریزی همراه هستند. بنابراین بهتر است قبل از جراحی آنها را مصرف نکنید.

سیگار کشیدن باید حداقل چهار هفته قبل از عمل قطع شود و حداقل تا دو هفته بعد از عمل از مصرف سیگار خودداری شود. نیکوتین می‌تواند باعث اختلال گردش خون در بافت‌ها هنگام بهبودی شود. بنابراین زمان بهبودی را به تاخیر می اندازد.

مصرف الکل نیز باید حداقل دو هفته قبل از عمل قطع شود.

برای بهبودی سریع، مهم است که هم قبل و هم بعد از عمل بدن شما هیدراته باشد. بنابراین آب کافی و حتی بیشتر از حد معمول بنوشید.

بهتر است در روز عمل لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری، همراه داشته باشید. در حالت ایده آل، کسی باید حداقل 24 ساعت پس از عمل مراقب شما باشد.

گیف-اینستاگرام

نحوه انجام لابیاپلاستی با لیزر در کرج

برخلاف لابیاپلاستی سنتی، در لابیاپلاستی با لیزر به جای سنتی از لیزر مخصوص استفاده می شود که عمل را بسیار سریعتر و ایمن تر می کند. پس از جراحی بیمار خونریزی یا کبودی کمی خواهد داشت، زیرا لیزر عروق خونی کوچک را می‌بندد. لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری را می توان تحت بی حسی موضعی، آرام بخش یا بیهوشی عمومی انجام داد. برای لابیاپلاستی با لیزر معمولا از لیزر اربیوم YAG یا لیزر CO2 استفاده می شود.

لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری معمولا به صورت سرپایی انجام می‌شود و بیمار می تواند در همان روز به خانه برود. این روش بسته به میزان تغییرات مورد نیاز و یا عمل همزمان با آن(مثل تنگ کردن واژن)، از یک تا سه ساعت طول می کشد.

“تکنیک برداشتن گوه مرکزی” که به تکنیک wedge  معروف است، برای انجام لابیاپلاستی استفاده می شود. “تکنیک برداشتن لبه” یا edge دیگر قدیمی شده و در جراحی های مدرن استفاده نمی شود. در مجموع اگر تغییرات مدنظر بیمار در حدی باشد که بتوان آن را به کمک لابیاپلاستی با لیزر محقق کرد، دکتر شروین افصحی برای بیماران خود در کرج این کار را انجام می دهند.

جراحی های ترمیمی زنان گروه های مختلفی را شامل می شود. زنان می توانند از این جراحی ها برای درمان مشکلات ظاهری و عملکردی واژن استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر مقاله جراحی ترمیمی زنان در کرج را مطالعه نمائید.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

بسیاری از زنان برای کاهش سایز لب های داخلی لابیا (لابیا مینور) لابیاپلاستی با لیزر را در کرج انتخاب می کنند. لابیای داخلی ممکن است بیش از حد معمول بیرون بزند و این می تواند با ساییده شدن به هم موجب تحریک موضعی و بثورات پوستی در اطراف لابیا شود. این می تواند موجب ناراحتی و درد در خانم ها شود. همچنین بزرگی لابیاها ممکن است بر لذت از رابطه جنسی فرد تأثیر بگذارد. اینجاست که لابیاپلاستی با لیزر در کرج به کمک زنان دارای به لابیای بزرگ می آید. در این ویدئو صحبت های دکتر شروین افصحی درباره مزایای لابیاپلاستی با لیزر را می بینید:

دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر 

نتایج فوری بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری قابل دیدن است. لابیا مینور ابتدا قبل از شروع تورم جراحی، کوچک و متقارن به نظر می رسد. به طور کلی، تورم و ناراحتی پس از جراحی در 2-3 روز اول به اوج خود می رسد و سپس به تدریج در هفته های بعد کاهش می یابد. خارش بعد از لابیاپلاستی با لیزر در هفته اول شایع است و نشان دهنده بهبودی زخم ها است.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی بسیار مهم است. در طول دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر، زخم را بیش از حد نکشید و آن را لمس نکنید زیرا ممکن است برش را باز یا مستعد عفونت کند. پس از یک هفته، تورم، درد و خارش باید به طور چشمگیری کاهش یابد. به بیماران توصیه می شود که به مدت 4 تا 6 هفته از تامپون استفاده نکنند و لباس زیر و شلوار تنگ نپوشند. 4 تا 6 هفته پس از جراحی می توانید رابطه جنسی را از سر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رابطه جنسی بعد از لابیاپلاستی، مقاله لینک شده را مطالعه نمائید.

گیف آپارات

آیا این روش خطراتی دارد؟

مانند هر جراحی دیگری، لابیاپلاستی با لیزر دارای خطرات و عوارض احتمالی مانند کبودی، تورم، درد، و کیست انکلوژن اپیدرموئید است. با این حال، با تکنیک های مدرن، خطر بسیار کم خواهد شد. بدین سبب، دکتر شروین افصحی برای بیماران خود در صورت امکان عمل لابیاپلاستی با لیزر را در کرج انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی در یک جلسه

لابیای بزرگ یا نامتقارن چه مشکلاتی می تواند ایجاد کند؟

لابیا کوچک بزرگ یا نامتقارن می تواند هنگام سایش لباس موجب ناراحتی فرد شود. بسیاری از زنان ممکن است از اندازه یا شکل لابیا ناراحت باشند. برخی دیگر ممکن است از درد قابل توجه هنگام پوشیدن لباس های تنگ شاکی باشند. زنان زیادی به دلیل داشتن لابیای بزرگ یا نامتقارن دچار کاهش اعتماد به نفس می شوند. این ممکن است موجب شود که آنها از موقعیت های اجتماعی خاصی اجتناب کنند، مثل استخر رفتن، زیرا بزرگی لابیا از زیر مایو برای آنها ناراحت کننده است. بسیاری از زنان مبتلا به هیپرتروفی لابیال ممکن است دچار اضطراب و افسردگی باشند.

لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری با کمک لیزر تخصصی و ایجاد برش‌های ریز در لابیا، بافت‌های اضافی را به صورت دقیق بر می دارد. در حین این عمل خونریزی کمتری نسبت به روش های جراحی وجود دارد. در نتیجه کبودی و تورم پس از عمل بسیار کمتر خواهد شد. لابیاپلاستی با لیزر در مقایسه با روش سنتی لابیاپلاستی، بهبودی بسیار سریع‌تر و راحت‌تری دارد. برای رسیدن به پاسخ لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟ پیشنهاد می کنیم مقاله لینک شده را مطالعه نمائید.

مقایسه لابیاپلاستی با لیزر و جراحی

هر نوع عمل لابیاپلاستی شامل برداشتن بافت اضافی لابیا است. روش سنتی برداشتن بافت لابیا به کمک چاقوی جراحی است. لابیاپلاستی سنتی ممکن است خطر خونریزی کمی داشته باشد. استفاده از لیزر برای برداشتن بافت اضافی لابیا با خطر خونریزی در حین و بعد از عمل کمتری دارد. زیرا پرتو لیزر به طور همزمان بافت لابیا را بریده و رگ های خونی کوچک را به طور همزمان منعقد می کند. لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری نه تنها موجب بهبود سریعتر زخم می شود، بلکه کیفیت اسکارهای لابیاپلاستی نیز در مقایسه با روش جراحی لابیاپلاستی بهتر است.

دکتر شروین افصحی متخصص و جراح زیبایی زنان در کرج است و سالها تجربه در انجام این نوع عمل ها دارد. برای گرفتن نوبت مشاوره با دکتر می توانید اطلاعات خود را در فرم تماس زیر وارد نمائید.

فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر 

در فیلم زیر می توانید فیلم انیمیشن لابیاپلاستی با لیزر را ببینید:

انیمیشن لابیاپلاستی با لیزر

نظرات در مورد لابیاپلاستی با لیزر 

در ویدئو زیر می توانید نظرات بیمار در مورد لابیاپلاستی با لیزر در کرج توسط دکتر شروین افصحی را ببینید:

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر 

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری بسته به تجربه جراح، کیفیت تجهیزات لیزر و محل جراحی تغییر می کند. حدودا بالای 10 میلیون تومان است.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به طور کامل مبحث لابیاپلاستی با لیزر در کرج یا هر جای دیگری را بررسی کنیم. امیدواریم در انتها به تمامی سوالات شما پاسخ داده باشیم. علاقه مندان می توانندد از طریق درج نظر در کادر دیدگاه زیر، سوالات و تجربیات خود را درباره این موضوع با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *