Search
Close this search box.
سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر یا لیزر بلیچینگ واژن یک روش بسیار اثربخش و محبوب برای از بین بردن تیرگی ناحیه تناسلی و کشاله ران ها است. خیلی از بانوان از تیرگی ناحیه تناسلی و کشاله ی ران خود احساس نارضایتی دارند و این عامل را باعث کاهش اعتماد به نفس و مختل شدن روابط احساسی خود می دانند.

سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با لیزر چیست؟

یکی از موثرترین روش ها برای رفع تیرگی و سفید کردن واژن استفاده از لیزر است. سفید کردن واژن با لیزر روشی بسیار سریع و زود بازده است. همچنین روشن سازی واژن توسط لیزر روشی دائمی است و فرد برای همیشه از تیرگی ناحیه تناسلی خلاص شود.

در ویدئو زیر می توانید توضیحات دکتر شروین افصحی را درباره روشن سازی ناحیه تناسلی به وسیله لیزر CO2 فرکشنال و نکاتی که باید در صورت انجام این نوع لیزر رعایت کنید را گوش دهید:

00:49
truncate dir-rtl

انجام همزمان لیزر موهای زائد و بلیچینگ واژن

تکنیک های مختلفی برای روشن سازی ناحیه تناسلی ابداع شده و امروزه در دسترس عموم قرار دارند. این تکنیک ها بسته به شدت تیرگی و شرح حال بیمار متفاوت بوده و جراح با انجام بررسی های مورد نیاز، بهترین روش را برای فرد متقاضی انتخاب می کند.

مزایای سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر مزایای بسیار زیادی دارد که باعث می شود از سایر روش های روشن کردن ناحیه تناسلی متمایز کرد. این ویژگی ها عبارتند از:

بدون درد و بخیه

سفید کردن واژن با لیزر یک اقدام سرپایی است که در مطب پزشک قابل انجام است. قبل از آغاز پروسه، پزشک برای شما از داروی بیحسی استفاده کرده و در نتیجه هیچگونه دردی احساس نخواهید کرد. در این روش برش و زخم روی پوست بیمار ایجاد نمیشود. بنابراین درد، سوزش و یا خونریزی را در پی ندارد.

ماندگاری لیزر

یکی از اصلی ترین مزایای روشن سازی واژن با لیزر نسبت به سایر روش ها ماندگاری بیشتر آن است. معمولاً در روش های سنتی رفع تیرگی واژن مانند استفاده از گیاهان دارویی، کرم ها و …. حتی در صورت نتیجه بخشی جزیی، اثر موقتی داشته و بعد از گذشت چند ماه شاهد تغییر رنگ مجدد واژن خواهید بود.

جوانسازی واژن

سفید کردن واژن با لیزر علاوه بر روشن سازی ناحیه تناسلی، به دلیل فعال سازی دوباره کلاژن سازی باعث جوانسازی واژن نیز می شود.

روشن سازی واژن در کوتاه ترین زمان

سفید کردن واژن با لیزر حدود 20 الی 30 دقیقه زمان می برد. که این ویژگی را هم می توان جزء مزیت های اصلی این روش نسبت به روش های قدیمی اضافه کرد. در روش هایی مثل استفاده از کرم های روشن کننده واژن برای دریافت پاسخ مثبت باید چندین ماه از این کرم ها استفاده کرد، که استفاده طولانی مدت از مواد شیمیایی و یا حتی گیاهی می تواند پوست را ضعیف کند.

هزینه مناسب

در روش سفید کردن واژن با لیزر، شما تنها با چندین جلسه کوتاه و صرف هزینه کمتر به نتیجه بهتری خواهید رسید.

تعداد جلسات سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر در 5 الی 10 جلسه با فواصل یک ماه انجام می شود. این روش حدودا 60 تا 70% موفقیت آمیز بوده است.

پیشنهاد دکتر شروین افصحی، بهترین جراح زیبایی زنان در کرج این است که اگر به دنبال پاسخ دهی بهتر از روش وایتنینگ واژن Vaginal whitening هستید، لیزر را همراه با کربوکسی تراپی واژن و مزوتراپی انجام دهید.

آیا کسانی که زگیل تناسلی دارند می توانند از لیزر سفید کردن استفاده کنند؟

بسیاری از بانوان سوال می پرسند که آیا کسانی که دچار hpv یا همان زگیل تناسلی هستند می توانند لابیاپلاستی یا لیزر سفید کردن واژن را انجام بدهند؟ در پاسخ باید گفت زمانی که شما ضایعات فعال دارید، به خاطر آسیبی که ممکن است به ضایعات وارد شود و باعث پخش و گسترش آنها در ناحیه تناسلی شود، لازم است از این نوع اقدامات خودداری کنید. اما در صورتی که هیچ ضایعه فعال و زخمی روی ناحیه تناسلی وجود نداشته باشد، انجام این اقدامات بلامانع است.

کسانی که تبخال تناسلی دارند و در زمانی که بیماری فعال هست، اقدام به جراحی و لیزر نکنند و کسانی که ریسک بالایی دارند از دو الی سه روز قبل، به توصیه پزشک داروی آسیکلوویر را مصرف کنند و بعد اقدام به جراحی نمایند.

هدف از لیزر بلیچینگ واژن

لیزرهای قدرتمندی با طول موج ها و کاربردهای مختلفی در عرصه طب زیبایی زنان پدید آمده اند. این لیزرها باعث کوتاه شدن مدت زمان جراحی، دوران نقاهت بعد از عمل و تقویت نتایج ایده آل حاصل از عمل جراحی شده اند.

در زمینه سفید کردن ناحیه تناسلی نیز لیزرهای مختلفی با طیف موجی متغیر مورد استفاده قرار می گیرند. این لیزرها می توانند باعث کاهش تیرگی ناحیه تناسلی  و کشاله ران شوند.

یکی از مزیت های مهم و قابل تأمل لیزر بلیچینگ واژن، ایمنی و بدون نیاز به بیهوشی بودن آن می باشد. این تکنیک طی بی حسی موضعی و ظرف مدت کوتاهی صورت می پذیرد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بلیچینگ واژن و رسیدن به نتیجه دلخواه، بسته به شدت تیرگی و وضع حال متقاضی، در هر فرد متفاوت است.

نتیجه لیزر بلیچینگ واژن

در این قسمت ویدیویی از مصاحبه مراجعه کننده دکتر شروین افصحی (فلوشیپ جراحی زیبایی واژن)، بعد از سفید کردن واژن با لیزر قرار داده شده است.

01:21
truncate dir-rtl

تجربه سفید کردن ناحیه تناسلی از زبان مراجعه کننده

سفید کردن واژن با لیزر بهتر است یا سایر روش ها؟

همانطور که در ابتدا متن به آن اشاره نموده ایم، راهکارهای مختلفی برای از بین بردن تیرگی و روشن سازی ناحیه تناسلی و کشاله ران وجود دارد.

این روش ها متناسب با نیاز فرد متقاضی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله روش های مرسوم و کاربردی در عرصه جوانسازی واژن و روشن سازی آن می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

روش های مکمل سفید کردن واژن با لیزر

در برخی موارد شدت تیرگی ناحیه تناسلی و کشاله ران به قدری زیاد است که استفاده از یک راهکار منفرد به تنهایی موثر و کارآمد نیست.

در این موارد جراح زیبایی زنان از چند روش مکمل و کاربردی به صورت همزمان استفاده می کند. به طور مثال اگر فردی دچار تیرگی حاد در ناحیه تناسلی و کشاله ی ران خود باشد، استفاده از لیزر واژینال به تنهایی کافی نیست.

  • در این شرایط علاوه بر استفاده از لیزر سفید کننده واژن لازم است از روش مکمل دیگری به نام کربوکسی تراپی نیز بهره گرفت.

در این روش نوین گاز دی اکسید کربن (CO2) توسط سوزن های مخصوص به ناحیه ی تیره تزریق می شود. این ماده خاصیت شفاف سازی دارد و مکانیسم عمل آن از طریق افزایش جریان خون در محل تزریق و کاهش تیرگی، صورت می پذیرد.

لیزر بلیچینگ واژن همزمان با لیزر موهای زائد

شاید سوال اکثر شما عزیزان این باشد که آیا لیزر موهای زائد را می توان همزمان با لیزر بلیچینگ واژن انجام داد؟ توصیه ما به شما این است که حتما لیزر موهای زائد را قبل از لیزر بلیچینگ واژن انجام دهند و اگر قصد انجام همزمان این دو لیزر را دارید حتما دو الی سه هفته فاصله بین لیزر موهای زائد و لیزر روشن سازی واژن داشته باشید.

هزینه لیزر بلیچینگ واژن در کرج

برآورد نهایی لیزر بلیچینگ واژن به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع لیزر بکار برده شده توسط پزشک متخصص
  • شدت و وسعت تیرگی ناحیه تناسلی و کشاله ران
  • وضعیت و شرح حال فرد متقاضی
  • شیوه کار پزشک متخصص
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر

معمولا در طی جلسات مشاوره و معاینه، بعد از مشخص شدن راهکار مورد نیاز برای سفید کردن ناحیه تناسلی از سوی پزشک متخصص، هزینه ها به طول کامل تعیین و به اطلاع فرد متقاضی رسانده می شوند.

خلاصه مقاله

لیزر بلیچینگ واژن یک روش ایمن با مدت زمان نقاهت کوتاه است. در موارد مختلفی از لیزر استفاده می شود. سفید کردن و روشن سازی ناحیه تناسلی با لیزر نیز یکی از زمینه های شایع و کاربردی برای استفاده از این تکنولوژی می باشند.

تعداد جلسات لیزر بلیچینگ واژن طبق نظر متخصص زنان و زایمان، بعد از انجام بررسی های مورد نیاز، تعیین می شود. رفته رفته در هر جلسه لیزر بلیچینگ واژن شاهد کاهش تیرگی ناحیه تناسلی و کشاله ران خواهیم بود.

  • در این میان ممکن است برای تقویت نتایج حاصل و تسریع روند جوابدهی روش مورد استفاده از سایر تکنیک های مکمل نیز بهره گرفت.

به خاطر داشته باشید در برخی موارد استفاده از راهکارهای متفرقه و نادرست نه تنها باعث کاهش تیرگی ناحیه تناسلی نمی شوند، بلکه شدت تیرگی این ناحیه را نیز افزایش داده و منجر به بیشتر شدن عارضه های موجود می شوند.

  • بنابراین توصیه می شود از اقدامات خودسرانه منصرف شده و برای انتخاب راه حل مناسب و کاربردی ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت نمایید تا از راه درست اقدام نمایید.
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *